Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik weet alleen niet of paarden er jeuk van krijgen etc. Vingerverf schijnt ook goed te kunnen.. 

Nettieejj schreef:( ik doe met haar pas-de-deux ) Dat dacht ik ookal, maar we zijn beide zo bang dat ze huid irritatie krijgen, en waar kun je die bussen nu nog krijgen?
Nettieejj schreef:( ik doe met haar pas-de-deux ) Dat dacht ik ookal, maar we zijn beide zo bang dat ze huid irritatie krijgen, en waar kun je die bussen nu nog krijgen?

mriinaa schreef:En anders met haarspray, die ze voor carnaval ook gebruiken voor mensen? Dat kan in ieder geval geen kwaad.
Nettieejj schreef:@ Nina, 7 jaar geleden hebben ze toch ook met carnaval geverfd, met welke verf was dat?
Nettieejj schreef:Ok, en kregen ze daar geen last van? ( het is maar 10 cm onder/naast het shabrak )
Anoniem schreef:Nettieejj schreef:Ok, en kregen ze daar geen last van? ( het is maar 10 cm onder/naast het shabrak )
nee mensen kunnen er toch ook tegen en tja je heb uitzonderingen

Nettieejj schreef:Anoniem schreef:
nee mensen kunnen er toch ook tegen en tja je heb uitzonderingen
Ja ok, maar paarden zijn anders dan mensen
@ Jenne: dat ziet er mooi uit!
Maarja, dan denk ik dat het vingerverf word, want ik hoop dat je dat er snel afkrijgt als je klaar bent! ( en hoop dat het niet regent... )