Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maja dat zijn hengsten die momenteel in de pubertijd zitten, dus dat mag. Ach, zolang ze lol hebben kan het geen kwaad toch?

) superlise schreef:(maar die had geloof ik liever hond willen zijn)
superlise schreef:Paard van een vriendin is ook zo actief, alleen als iets vind ; een halster, tak , stuk zeil of wat dan ook dan vermaakt hij zich zelf daar prima mee en gaat hij niet alsmaar de 2 pony's ''pesten'' met zijn gedraai en gespeel. Zo stond hij gister met een halster in zijn mond rondjes te draaien met zijn hoofd en als het halster uit zijn mond vloog rende hij erachter aan en ging weer dood leuk verder. (maar die had geloof ik liever hond willen zijn)
PinkyBubble schreef:10 is niet bejaard hoor... die van mij is 11 en die loopt af en toe ook zo chronies debiel te doen
. Maar goed hij staat met 5 andere ruinen. Er is er altijd wel eentje die wil spelen.
als ik haar sochtend in de wei zet dan galoppeert ze in het rond:P gaat ze even rollen en dn grazen:P
vink nie lief:P ik moet hem soms wel 3x per dag bijvulle 
Dat kan hij ook met zijn maten op de paddock.
_angela_ schreef:Ik vraag me af: hoeveel uur staat je paard op de wei, en hoeveel uur is hij aan het spelen?? Als hij dagelijks maar een paar uurtjes buiten komt, dan wilt ie blijkbaar het maximale eruit halen. Als hij 24/7 buiten staat, dan heb je gewoon een erg speels paard
PeruaansePas schreef:Misschien verbruikt ze gewoon de energie van dat extra voer als ze in de wei staat.
haha.
), of is het echt blijheid?
soms schaam ik me wel eens voor hem, hij kan heel leuk zijn met dingen en zo lekker met een ander dolle, maar hij heeft ook rotstreken, zo heeft ie al met zn lompe gedrag bij 2 paarden een hap uit de staart gegete enzo, niet zo heel fijn als baas zijnde!! maarja, unique is altijd een deugenietje geweest, als ik bij hem kom dan zie ik 1 paard rond rennen en bokken en spelen en doen en dat is die van mij. en dan gaat ie altijd een ander klieren ofzo, maarja gelukkig zit er 1 paard bij die ook heerlijk kan vervelen.. maarja, ik moet wel soms goed door mn vingers kijken want ze krijgen ook veel wondjes van al dat gestoei enzo. maar goed, mijn paard is nu zo gelukkig met zn vriendjes, vroeger mocht ie nooit met andere paarden in de wei.. dusja, ook kan unique zo heerlijk stiekem een stapje opzij zetten als ie het niet mag, dan wil ik hem opzadelen en dan zet ik um bij het hek met zn hoofdstel om, en dan draai ik me om en dan hoor ik al een heel zacht hoefje zichzelf bewegen, en dan zeg ik altijd uh!! en dan zettie um terug maar bij het zadel moet het baasje altijd wel even mopperen, dan loopt ie wat harder aan
en hij vind het gewoon grappig om mij te klieren!! maarja het gaat al beter
haha, maarja ik kan zoveel opnoeme.. hij heeft op alles al iets bedacht om te rotzooien of gek te doen!! haha, heerlijk tog!!