op de site staat "hooi naar believen" naar mijn mening is dat dus à volonté.
paarden krijgen al dagen geen hooi meer, dat is zeker want de hooistapel verminderd niet.
we bellen de eigenaar van de stal op (want hij is anders ineens niet meer aanwezig op stal
)zegt hij vlakaf "paarden krijgen elke dag hooi"
hij staat gewoon te liegen
het ergste is, hij wéét dat wij weten dat hij liegt (volg je nog?)
waarom doen ze dat toch elke keer? als ze ons buiten willen, waarom ni gewoon zeggen en de paarden normaal verzorgen.
we betalen er voor (de volle pot, all-in, wat je wil), waarom kan het nooit eens gewoon goed gaan????
ik snap het allemaal niet hoor.weten ze niet dat het gevaarlijk is als een paard geen ruwvoer binnenkrijgt?
moet het echt elke keer een geldkwestie zijn?
ze verwijten ons (indirect) dat er geen communicatie is
dan leg ik het voorval van bodemvulling uit:
op een dag kom toe en wil de mestbollen uit mijn paard haar stal halen. ik zie dat ze practisch op de beton staat. aan de eigenaar gevraagd of ik uit een stal gebruikt vlas mag halen om in mijn paard haar stal te doen. "natuurlijk,geen enkel probleem, doe maar, moet je ni vragen". zo gezegd zo gedaan.
afgelopen zaterdag kom ik op stal, wederom mijn paard staat practisch op de beton.
ik denk, vorige keer mocht het ook, moet het ni vragen dus ik haal een kruiwagen gebruikt vlas uit een stal die niet meer bezet wordt door een paard.
eigenaar heeft naar zijn zeggen mij gezien toen ik het vlas nam.
nu komt hij af dat hij dat niet netjes vond, waarom zegt hij dat niet de moment zelf? of spreekt hij me er tout court niet op aan??
nee, ze binden achter je de stal gewoon toe
net hetzelfde met de stal waar het hooi inligt, die binden ze gewoon toe? wat is er met de vermelding "hooi naar believen" gebeurt???
het vertrouwen is verdwenen
aaaaaargggghhh ik wordt er K***misselijk van
ligt het nou aan mij? ben ik zo naiëf
zijn alle pensionhouders zo?
vertel het mij, echt vertel het mij waarom (doe het wel diplomatisch)

waar slaat dat nu weer op?