Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(MSN????????????) 
). Misschien een idee voor jou
?
Ik heb ooit eens een draver voor iemand gereden en dat was echt een draak...Maar ik heb nu zelf een halve draver, waar ik voornamelijk SGW mee rij, en die heeft echt een geweldig karakter!
) En heb dat paard tot de M dressuur gebracht met winstpunten, maar eigelijk zat hij toen al boven zijn top.

)
Ik zit mn hele leven al in de dravers, ben ermee op gegroeid. Ik kan er wel uren over doorpraten! Ik heb vroeger wel een pony gehad waar ik op reed, maar toen ik daar te groot voor werd, trok het me ook totaal niet om een gewoon rijpaard te nemen. Bijna vanzelfsprekend ben ik op onze fokmerrie gaan rijden, tot die begin dit jaar weg moest. Ik rijd nu dus op haar (door ons gefokte) zoon, en dat gaat wel redelijk. Hij is iets minder voorwaarts en dat is wel wennen!! Mijn vader wil hem eigenlijk verkopen (ik heb ook te weinig tijd om hem te rijden
) maar misschien dat we hem eerst nog een keertje weer laten koersen, want het is toch wel een goede draver.