Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Needje schreef:Van Doorn - aardig wat.
Nadir schreef:En wat kost het?
meredith schreef:150 euro per baal, afgehaald in abcoude in z-h all-weather tuft .
ikke schreef:En hoe kom je er weer vanaf???
Needje schreef:Valt onder chemisch afval geloof ik. Dus afvoeren als je het zat bent is erg kostbaar.
Nadir schreef:Needje schreef:Valt onder chemisch afval geloof ik. Dus afvoeren als je het zat bent is erg kostbaar.
Oh op die manier.
Het is wel de bedoeling dat het een poosje blijft liggen.![]()
Ach dat zien we dan wel weer..
ikke schreef:Tot over drie jaar dan, ik zal uitkijken naar je bericht hoe in godsnaam van die zooi af te komen zonder falliet te gaan.............
crossmonster schreef:meredith schreef:150 euro per baal, afgehaald in abcoude in z-h all-weather tuft .
en hoe groot zijn die balen. hoeveel kilo
Nadir schreef:ikke schreef:Tot over drie jaar dan, ik zal uitkijken naar je bericht hoe in godsnaam van die zooi af te komen zonder falliet te gaan.............
Heb je er ervaring mee?
Misschien kun je het me dan alvast gelijk vertellen, dan hoef ik dat topic over drie jaar niet te openen.
meredith schreef:500 kg en afvoer is per gemeente verschillend( is ons toen verteld)
ikke schreef:Gelukkig niet persoonlijk, maar ik weet van enkele stallen en minstens één ponyclub dat die een gepeperde rekening kregen omdat het als chemisch afval moest worden afgevoerd, zoals hierboven ook al werd aangegeven. check dat dus en realiseer je ook dat regels die nu gelden, tegen die tijd veranderd kunnen zijn, zowel in je voor- als in je nadeel.
Check daarnaast ook of dat je dat spul zomaar op de grond mag storten of dat de gemeente eist dat je een afdekking ertussen hebt, zodat het spul zich niet kan vermengen in de ondergrond.
Nadir schreef:meredith schreef:500 kg en afvoer is per gemeente verschillend( is ons toen verteld)
Heb je misschien de naam van de groothandel (?) waar je dat kunt halen?

fryskhynders schreef:waarom niet agterberg??
super bodem
Murretje schreef:Je kunt toch ook gewone houtsnippers gebruiken? Gaan minder lang mee maar zijn in de meeste gevallen gratis af te halen bij de gemeente of tegen een kleine vergoeding!
Nadir schreef:Murretje schreef:Je kunt toch ook gewone houtsnippers gebruiken? Gaan minder lang mee maar zijn in de meeste gevallen gratis af te halen bij de gemeente of tegen een kleine vergoeding!
Er hebben 5 jaar houtsnippers in gelegen. Die zijn nu allemaal verdwenen.
Niet voor herhaling vatbaar.
Kajanus schreef:Wij hebben ook in onze vorige bak tapijtsnippers gehad, superspul en redelijk betaalbaar.![]()
<knip>
Wij hebben nu geovlokken in de bak en dat voldoet ook prima.