Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), en zullen de mensen elkaar wat meer helpen met de paarden.
UniferB schreef:Welkom in de paardenwereld
Waar mensen zijn daar zijn problemen en jaloezie etc. het maakt denk ik niet uit of je nu op de korfbalvereniging zit of op de manege.... erg vervelend maar je met je er lekker niets van aantrekken. Geniet van je paardje en echte vrienden doen dit niet en zijn blij voor je;) 
Myke schreef:Momenteel rij ik een paard bij, maar ik merk als bijrijden dat je toch met 'scheve' ogen aangekeken wordt en dat je geen volwaardig 'eigen paard' eigenaar bent. Je valt daarmee buiten de boot.
Misschien oordeel ik wel te snel hoor, tijd zal het leren. Er zijn ook superaardige mensen die het wel allemaal goed bedoelen.

Marieke22"]
[quote="Myke schreef:Momenteel rij ik een paard bij, maar ik merk als bijrijden dat je toch met 'scheve' ogen aangekeken wordt en dat je geen volwaardig 'eigen paard' eigenaar bent. Je valt daarmee buiten de boot.
Misschien oordeel ik wel te snel hoor, tijd zal het leren. Er zijn ook superaardige mensen die het wel allemaal goed bedoelen.

. En net als jij, anderen vonden mij arrogant geworden
terwijl het enige wat ik deed was een ander paard rijden en meer dressuurgericht. Ik deed zelfs niet meer mee aan onderlinge wedstrijdjes, omdat ik een paar keer zo'n onbenullig wedstrijdje gewonnen had, en dat werd niet in dank afgenomen. Ik vond het toendertijd zo erg dat mensen het je gewoon niet gunde. Ik ken dat helemaal niet, zo ben ik totaal niet en ik vond het onvoorstelbaar dat er gewoon mensen zijn die je het licht in de ogen niet gunnen. Momenteel ben ik aardig gehard, en dat moet jij ook proberen. Je hebt recht om trots te zijn op je paard, dat is toch hartstikke mooi? Laat anderen je lekker arrogant vinden, wees blij dat je zo gelukkig kunt zijn met je dier.
*
.
Het is vreselijk jammer voor die mensen want ipv dat ze blij zijn voor een ander zitten ze lekker te kniezen, chagerijnen en te mopperen.