Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar ik rijd in het weekend ook op hun pony en een ander meisje ook. En die vond het dus ook wel makkelijk om mijn kast leeg te halen, cap, beenbeschermers, bit etc. En dat moest ik dan weer ergens anders terug vinden. Dat was niet de bedoeling. Toen heb ik haar gebeld (na me eerst flink druk te hebben lopen maken
) en het haar nog redelijk aardig gezegd. Dat vatte ze op zich wel aardig op. Nu heb ik toch ook mijn kast op slot en de sleutel aan die andere mensen gegeven. Die waren het overigens eens met mijn handelwijze, dus dat vond ik erg prettig.
en dingen van mijzelf vind ik ook nooit zo erg,je mag gerust me cap lenen. 

(Zorg wel dat ze je smoes dan nooit kan doorzien) Ok, ok: Je mag niet liegen, maar als je maar met z'n 4en bent en je krijgtr maar 'n beetje ruzie kom je daar ook niet (graag) meer op stal... 

spullen verdwijnen, ze gebruikt alles van ons maar wij mogen niks van haar 
ik had enkele dagen gewone beschermers gebruikt en wil daarna mijn bandages weer gebruiken: volledig onder de mest en witte haren
(mijn paard heeft geen wit aan de benen, haar wel) echt arrogant vind ik dat! en ze vraagt het niet eens! snoepjes haalt ze uit mijn zak, niet uit de hare, ze heeft 2 poetskisten en gebruikt mijn spullen als ik er niet ben