Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Op 2001-06-07 01:33, schreef ei:
Iedereen weet dat zodra de topsport bereikt wordt vele vaker en harder naar de zweep pakken.

)

Ik zou proberen toch videomateriaal te maken en iemand door te laten filmen terwijl een van jullie haar aanspreekt. Ten eerste staat de mishandeling van het paard erop en eventueel het pak slaag (sorry voor de bewoording hoor) dat ze degene aandoet die haar aanspreekt, dit is dan mishandeling en kun je haar aangeven bij de politie. ( het is maar een ideetje hoor) Of de videoband inderdaad naar een bekende nederlandse ruiter/amazone sturen en die om hulp vragen??????? Succes en doe er alsjeblieft wat aan!! ik hoop te horen hoe jullie dit aanpakken!!!                                                         

Citaat:Op 2001-06-07 11:56, schreef sanderijn:
o wacht,kun je die video niet naar hart van nederland(sbs6)ofzo sturen,of naar alle tv omroepen?misschien dat het zo bekendheid krijgt er er iets aan gedaaan kan worden?
exceeze me dat ik me hierboven zo liet gaan,maar ik kan echt niet tegen zulk soort machteloosheid![]()

Ik houd totaal niet van geweld, maar zo'n mens zou me haast op andere gedachtes brengen...sorry...sterkte er mee!