Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dus een ruif met een dakje eigenlijk. 

Esperanza schreef:Ik heb deze als ruif:
Leg je vers hooi neer, gaat 1 v/d pony's er eerst express over staan piesen
waarna de rest dus de neus ervoor optrekt 
NatasjaM schreef:Dat is toch het frame van van die grote wateropslagtonnen? Kun je die ook ergens los kopen dan? Ik zit nl. met hetzelfde probleem als ts. Heeft me afgelopen winter heel wat extra hooi gekostLeg je vers hooi neer, gaat 1 v/d pony's er eerst express over staan piesen
Esperanza schreef:NatasjaM schreef:Dat is toch het frame van van die grote wateropslagtonnen? Kun je die ook ergens los kopen dan? Ik zit nl. met hetzelfde probleem als ts. Heeft me afgelopen winter heel wat extra hooi gekostLeg je vers hooi neer, gaat 1 v/d pony's er eerst express over staan piesen
Jep, heb die bij een boer gehaald voor 10 eurie. Zo´n watertank staat er achter als je goed kijkt.
Werkt perfect.
Die gaten zijn ruimer dan 10 x 10 cm, maar ik ben dus niet zo bang voor vastzittende voetjes. Maar je zou er gaas in kunnen spannen, dan zijn de gaten kleiner.
) En weer de helf van het hooi laten verknoeien vindt ik echt geen optie. Ze stonden van de winter op een gegeven moment op een bult van 20 cm hoog van ongeveer 1 bij 3! (dat was dan ook tevens één van de weinige droge plekken op een gegeven moment
) 
NatasjaM schreef:Dan zal ik hier in de buurt toch is gaan rondvragen, 'echte' staande ruiven zijn vrijwel onbetaalbaar (in ieder geval voor mij) En weer de helf van het hooi laten verknoeien vindt ik echt geen optie. Ze stonden van de winter op een gegeven moment op een bult van 20 cm hoog van ongeveer 1 bij 3! (dat was dan ook tevens één van de weinige droge plekken op een gegeven moment
)
Meer een overweging dat ik pap weleens lief aan kan kijken dat ie hem in de winter naar de wei toe sleept, want dan knoeien ze dus wel ontiegelijk
Ik ga hier in de buurt in ieder geval driftig op zoek naar zoiets. Scheelt een hoop ellende in de winter