Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marlo schreef:@ loulou: dus jij scheert hem ook gewoon, en dan ook 24/7 buiten? dat kan ook prima? heb altijd het idee dat dat te koud is ofzo. heeft die van jou wel schuil mogelijkheden? die zijn er op deze stal dus niet in het land.
en mag ik vragen welke dekens je dan gebruikt?
RodeFox schreef:Mijn wedstrijdpony's staan ongeveer 4 uur per dag buiten, ze worden echt te dik als ze elke dag alle uren buitenstaan,

loulou schreef:nee, geen echte schuilmogelijkheden.
mijn paard heeft het echt niet koud.

Nargorny schreef:loulou schreef:nee, geen echte schuilmogelijkheden.
mijn paard heeft het echt niet koud.
Hoe weet je dat?
Zonder schuilstal zou ik het NOOIT doen. Je paard staat niet graag in een snijdende wind, stekende zon, veel beesten, ...
Mijn paarden staan ook 24/24 buiten en gaan niet veel de stal in. Maar in zo'n harde regenbui, veel wind, zon, beesten zie je hen wel lekker rustig binnen staan hoor.
Kan je er zelf geen schuilstalletje op maken?
IniminiLover schreef:Onze Wedstrijd Paarden Komen Bijna Elke Dag Wel Even Buiten Zobiezo 5 x In De Week Of Het Moet Echt Onzetend Slecht Weer Wezen Eb We Rijden Elk Weekend Concour
Rhinoooow schreef:hey,
al die dekens is eigenlijk niet nodig. tenzij je paard geschoren is. maar het is perfect mogelijk om je paard na het rijden goed uit te stappen en daarna op wei te zetten. zelfs in de winter. daarvoor hebben ze dan ook die dikke vacht. lucht tussen de haren zorgt ervoor dat de huid het niet koud krijgt. en aangezien ze vroeger toch ook buiten leefden ,...
geen prob!
Hoe lang wil jij uitstappen?