Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liesje89 schreef:Tja, als er zwart op wit staat dat ze haar stal behoud, maar er het hele weideseizoen geen gebruik van maakt, vind ik dat ze gewoon weidegeld kan betalen, en dan iets van 10 - 20 euro voor het "reserveren" van die stal gedurende het seizoen.
Lijkt mij redelijk, want ze verbruikt natuurlijk helemaal niets, denk ik?
Geen stro, geen bikx, geen hooi. Ze maakt eigenlijk alleen gebruik van de bak.
Dus dat zou dan wel gewoon betaald moeten worden.
Daar vragen jullie 10 euro voor voor haar, incl korting.
Da's 60 euro, en dan zeg 15 voor het reserveren van haar stal.. is 75 per maand, dan zit je er ongeveer tussenin.
Al vind ik eigenlijk dat ze niet moet mekkeren, want ze betaald al helemaal niets volgens de "randstad-begrippen", zou ze gewoon die €90,- betalen..
dewindhoek schreef:Eigenlijk zou ze niet moeten zeuren want zo duur is het niet bij je.
Wat je eventueel zou kunnen doen is haar die 50 euro laten betalen en die 10 euro voor de bak maar dan kan ze helemaal haar stal niet gebruiken. Wel kan ze dan na de zomerperiode weer haar box huren voor de volle prijs.

Citaat:dewindhoek schreef:
Eigenlijk zou ze niet moeten zeuren want zo duur is het niet bij je.
Wat je eventueel zou kunnen doen is haar die 50 euro laten betalen en die 10 euro voor de bak maar dan kan ze helemaal haar stal niet gebruiken. Wel kan ze dan na de zomerperiode weer haar box huren voor de volle prijs.
ja maar het lijkt mij erg moeilijk om die stal dan te verhuren aan iemand voor alleen de zomerperiode waarin zij de stal niet nodig heeft dus verdien je er nog niks aan.
zij moet maar bedenken dat ze het geluk heeft hier zo goedkoop te kunnen staan, is ze dat niet.. tjsah dan is het jammer voor haar.

* 
Donja schreef:En als ze niet voor de stal wil betalen, dan kan je die aan iemand anders verhuren, ze moet dan alleen nket vreemd opkijken als ze van het winter dan geen stal heeft....
ik meen dat stalbedekking en voer al rond de 100euro p/maand uitkomt (ooit uitgerekend door een vriendin van me, die haar paarden aan huis stalt), en dan verleen je haar ook nog service (voeren, mesten??, bak gebruiken).