Misschien een vage titel, maar ik dacht dat ik het zo het beste kon omschrijven.
Ik heb vanmiddag een plan op tafel gezet voor m'n vader over het benutten van onze "oude" koeienstal (20 meter lang en ruim 10 meter breed) Dat daar best een aantal paardenstallen gemaakt konden worden, dus een kleine pensionstal kan komen. Nu gebeurt er alleen als de schapen bevallen wat in die stal, maar we hebben nog veel meer schuur waar het te laag is voor paardenstallen, maar waar makkelijk schapen kunnen staan. We hebben ook hoe en wat met het geld erbij geteld (van de verbouwing van de stal tot het voer) En het bedrag wat er uit kwam was niet gek, uiteraard zijn we op de hoogte van het werk wat je erin steekt (ik werk zelf in de zomer en soms in de winter ook op een pensionstal) Ik denk dat m'n vader hier misschien wel serieus over na wilt denken

Maar nu was mijn vraag, welke bokkers hebben een pensionstal en hoe bevalt dat?
En wat willen mensen als ze hun paard ergens stallen? We dachten zelf aan ruime boxen van voor de pony 2.5 bij 3 en voor de kleine paarden 3 bij 3. Uiteraard iedere dag weidegang en zodra het weer goed lijkt te blijven 24/7 als de eigenaren dat willen. Redelijk goede uitrij mogelijkheden en een bak natuurlijk. Hoeveel geld willen jullie voor de stalling betalen? Het gaat om een gebied iets boven Alkmaar.
Het is nog lang niet zeker dat dit uberhaupt gebeurt, maar je moet het natuurlijk van alle kanten bekijken

Groetjes Marijke