Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

vossie schreef:Ken alle drie de stallen, ze hebben allemaal (in mijn ogen) positiev en wat negatieve punten. Ze hebben alle 3 een eigen website heb je die al bekeken, daar kun je heel wat info op vinden.....
.
. Olympia schreef:Ik ben afgelopen weekend op stal Waterberg geweest voor een hengstenkeuring. Zo op het eerste oog lijkt me dat geen verkeerde stal, de omgeving, volgens mij kan je daar heerlijk buiten rijden

liezzie schreef:Waterberg is af te raden. Een hele sfeer verpester. Paard kan naar de wei, moet je drukke weg over steken en is maar voor een paar uur per week, dacht 2 keer per week
.
.
De waterberg en ruimzicht organiseren indoor ook regelmatig concours, dus als je wilt starten is dat mss wel handig om in je overweging mee te nemen. Bij ruimzicht kun je niet echt lekker buiten rijden bij de waterberg wel, maar de stallen van ruimzicht vind ik weer lichter en meer frisse lucht. Waterberg is wel duurder in stalling maar je hebt meer faciliteiten, zoals 2 binnebakken, grote buitenpiste, bos, dat heb ik bij ruimicht weer niet......
Die stalling in Bemmel is goedkoop en goed, zijn hele aardige jonge mensen, die goed zijn voor de paarden. De binnenbak is idd wat kleiner maar eigenlijk kun je altijd wel in de buitenbak rijden, ik vind dat ze het netjes voor elkaar hebben.