Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jumperke schreef:hoe raken julie aan een verzorgpaard op de manege??zou ik peesbeschermers kopen als je op een manege paard rijd??

jumperke schreef:hoe raken julie aan een verzorgpaard op de manege??zou ik peesbeschermers kopen als je op een manege paard rijd??

jumperke schreef:eyy ik zou graag een paard willen maar ik weet dat mijn ouders niet gaan meestemen voordat ze weten hoeveel het kost ik vraag me echt af hoeveel het kost voor een paard stal op manege verzorging dierenarts hoevaak het naar de hoefsmit moet want ik hoor altijd iets anders en hoe haal je je ouders over????ik wil graag een verzorg paard op de manege maar krijg je dat zomaar of moet je dat vragen???
) , en je moet gewoon het geluk hebben. Of je gaat sparen en koopt er zelf een.... 
) dan kan het soms toch wel veel geld kosten
jumperke schreef:eyy almaal bedankt!!ik denk dat ik toch maar geen paard neem denk dat ik er niet zo goed voor ga kunne zorge ik hoop dat ik aan een verzorgpaard kom ik ben gistren gaan kijken in een manege nu ga ik daar rijden lijkt almaal wel streng maar super lieve paarden!! nog een laatste vraag wat is eigelijk DA??