1. Ze heeft geen wormen
2. Heb bijna elk middeltje al geprobeerd
Heeft iemand misschien een Goude tip voor mij..??
Ik vind het zo zonde van haar mooie volle staart
Alle tips zijn welkom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar je kan om de stal stroomdraad plaatsen misschien is dat een opsie
WonderLovee schreef:Nou het is heel moeilijk op dat af te leren van je paardMaar je kan om de stal stroomdraad plaatsen misschien is dat een opsie
, het ging erom hoe je dat wegkrijgt haha sorry
misschien wassen en aan de veearts vragen als ze een middeltje hebben

ladymagic schreef:Wassen met betadine, of Tea Tree shampoo, de eerste onstmet de tweede werkt ook beesjes-af-werend, jeuk stillend en ontsekings remmend.
hier kan je de shampoo bestellen.
Tea Tree zalf werkt verkoelend op de geirriteerde (sorry krijg de puntjes er niet op) huid en is een antiseptisch, schimmelbestrijdend en bacterie dodend middel.
Dit zijn twee dingen waarvan ik merk dat ze heel goed werken!
De shampoo verdunnen zoals aangegeven, in een plantenspuit doen en dan opsuiten zodat het goed nat is, in masseren, laten inwerken en uitspoelen, het werkt echt heel goed bij mijn pony.
, als ik dan zijn staardwortel ros met een rosborstel en dan zijn staartwortel insmeer met vasseline is het weer voor een lange tijd weer over.

_Mevrouwtje_ schreef:Wie weet,,.. ik ga het allemaal even proberen..
Zo'n bostel lijkt me ook wel een goed oplossing

hyawatta schreef:http://www.mylene.be/pages/contact.asp
hier de site ervan je kunt ook gewoon contact opnemen en je kunt talen inklikken dus ook gewoon nederlands.
zouy gewoon eens vragen of je het kan bestellen.
je hebt er weinig van norig en het geeft een goede werking
succes en ik hoor het wel.
groetjes linda

Silence schreef:Ik heb een heel goedkoop middeltje:
Babylotion.
Eens in de zoveel tijd schuurt Silence ook.
Ik masseer dan zijn staart (waar hij schuurt) een aantal dagen achter elkaar in met babylotion en hij is weer een hele lange tijd vrij van schuren.
Ik gebruik gewoon het goedkoopste merk van de kruidvat en het werkt super.