Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) maar van stukjes hoef heb ik nog nooit eerder gehoord. 
Er is een keer een mol in onze tuin verschenen, mijn kat ging op de molshoop zitten, deed een plas en sindsdien geen enkele mol meer gezien!
en volgens mij zijn die van mij wel onderzoekend genoeg om als bob de bouwers die flessen, palen e.d te slopen 
maarja, is ook veel werk soms, en niet echt effectief, daar er zo weer een stuk of 10 bijkomen een dag later

PeruaansePas schreef:Pepflessen omgekeerd en zonder bodem(!) in de hopen zetten. Als de wind over de flessen gaat, maakt het zoveel herrie dat de mol vertrekt.
, maar in de wei of bak ook niet iedeaal...Tallie_Ho schreef:Mijn kat piest in de molshopenEr is een keer een mol in onze tuin verschenen, mijn kat ging op de molshoop zitten, deed een plas en sindsdien geen enkele mol meer gezien!
Judith_ schreef:Dat werkt bij ons dat helaas weer niet. Of het moet echt de kattenplas zijn geweest. Op de hondenclub hebben wij een tijd last van mollen gehad. Heel wat honden heb er over heen geplast ze gingen maar niet weg.
Uiteindelijk een mollenvanger laten komen, weet niet wat hij heeft gedaan. Niet veel denk ik aangezien ze er nogsteeds zitten

maar het kan ook met glazen vlessen
Ik was al een het balen dat ik het niet terug kon vinden nu er stond dat het hielp 
.)
Hij kon het niet over zijn hart verkrijgen om ze dood te maken dus heeft hij ze in de auto gezet en een stuk de uiterwaard in gereden.
capopjekop schreef:Hij zag ze op een zondagochtend over het gras lopen, dus handschoenen en grijpen maarHij kon het niet over zijn hart verkrijgen om ze dood te maken dus heeft hij ze in de auto gezet en een stuk de uiterwaard in gereden.
.
Best grappig om te zien, alleen heeft hij nog nooit een mol gevangen helaas