Ik heb even een vraagje..
De pony van mijn nichtje is net vandaag twee boxen opgeschoven, maar nu vroeg ik me af, is deze rand niet te hoog om dag en nacht (totdat t weer warm wordt) overheen te (willen) kijken?
Alvast dank!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
blosbokker schreef:het lijkt me op zich wel sneu om dag en nacht op stal te staan ongeacht hoe hoog de rand is

blosbokker schreef:Er staat duidelijk : "dag en nacht" . Wat snap ik niet?
En wat is er 'zowiezo' aan dat ze in de winterperiode minder buiten komen?

TasjaIsLief schreef:Ik weet niet of ze die mogelijkheid nog heeft, maar daar gaat het niet om he?.
TasjaIsLief schreef:Als je niets weet over de betreffende pony, hou je mening dan inderdaad maar voor je.

TasjaIsLief schreef:maar nu vroeg ik me af, is deze rand niet te hoog om dag en nacht (totdat t weer warm wordt) overheen te (willen) kijken?
TasjaIsLief schreef:Ik TeM.
Ik heb je 2 keer duidelijk gevraagd om on-topic te blijven.
Citaat:dag en nacht
Citaat:Olita
Weer dat gezemel over het zielig vinden dat een paard wel dag / nacht op stal staat.
Men kan bepaalde discussies niet achterwege houden omdat mensen het weer beter willen weten of bemoeien.
Er is niks raars aan om je gewoon met de vraag bezig te houden dan iemand in een hoekje te schuiven dat de eigenaar een dierenmishandelaar of iets dergelijks is?
Er zal wel een reden ervoor zijn!