Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar ik ga niet weer heel de cursus doen. Ik maak de 1e fase nog af, daarna zie ik wel weer. Sommige paarden die meerijden zijn gewoon niet te hanteren, en dan daar examen op doen
Maar ja, ik weet ook niet waar ik het ga doen, ergens zuid holland of zo denk ik. stef schreef:1e fase hoef je toch niet voor te rijden?
Fitzroy schreef:Astrid, doe het nou niet!! Zonde van je tijd!
Jij hebt genoeg ervaring om zo in de bak te gaan staan, daar heb jij echt deze cursus niet voor nodig.
en dat slagen natuurlijk

. Ik ben met lesgeven meer in mijn sas bij het hogere werk 
Rieja schreef:Ik denk erover, maar verwacht dat ik aan studeren en twee paarden rijden + starten al genoeg tijd kwijt ben.
Ik wil toch wel graag ooit dat papiertje hebben, voelt toch iets beter, ook ivm verzekering enzo.
Maar misschien ga ik ook wel een jurycursus doen en dan ook lesgeven, lijkt me ook erg leuk.
Maar eerst m'n rijbewijs maar eens halen!
Maar volgens mij is er in Noord-Holland geen allround-opleiding en mijn interesse gaat toch meer uit naar het springen.
Marjolein schreef:voor de basiscursus hoef je niet te rijden voor de 1e fase instructeur wel.

liberty schreef:Astrid, doe het nou niet!! Zonde van je tijd!
Jij hebt genoeg ervaring om zo in de bak te gaan staan, daar heb jij echt deze cursus niet voor nodig.

enne, ik maak graag gebruik van jullie aanbod om eens op een paardje te komen rijden.
, zo heb ik ook eens op jurrita gereden (van jura) , ik dacht dat die wissels bevestigd waren, verkeerd begrepen dus, een mega-bok en ik lag er pardoes naast
.astridh schreef:
Als er nog meer ervaringen zijn dan hoor ik dat graag, vooralsnog zet ik het idee maar even in de koelkast.
Ga morgen maar eens bellen 
Die was wel geschikt, niet dus!