Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wees eens eerlijk:Zou jij je paard op proef meegeven?Grote kans dat je het terug krijgt, omdat de buurman van de koper toch ergens een beter- mooier- goedkoper paard wist.
Ze handelen door heel Nederland, dus de plaats waar ze zitten maakt niet uit.De reden dat ze in Moerstraten weg gingen, was juist omdat de stal in slechte staat was, en de kosten voor opknappen te hoog.
loontje schreef:Bedankt natasha.
En Mijntje zoals je ziet heeft ieder een eigen mening van zelf meemaken tot verhalen.Ik denk dat je zelf moet gaan kijken een je conclusie moet trekken.Kijken kan geen kwaad.En je kan altijd het paard laten keuren door eigen veearts.Nou succes met je zoek tocht
. Sorry hoor maar als ik niet weet of die pony wat voor ons is ga ik er ook niet zo heen. En ik heb meerder keren gemaild en elke keer kreeg ik het zelfde te horen. Moet je ook maar eens hun gasten boek lezen dan kun je misschien ook een beetje een indruk krijgen, maar ook als je daar informatie opvraagt krijg je ook nooit of heel laat een reactie, want die staan er nooit tussen. (of die mailen ze?)pebblientje schreef:als je droompony ertussen staat,is dat natuurlijk geweldig,maar mijn ervaringen en ervaringen van anderen raden je het echt af...natasha:waarom zouden jonge kinderen zo reageren?waarom zouden mensen jaloers zijn,en op wie?rare situatie,vin ik het daar.enne,dat in moerstraten:het was zeker ook te prijzig om de paarden 1 keer in de week op fris stro te zetten?alle keren dat wij daar kwamen,was alles potdicht,enorm aan het stinken en ALLE paarden stonden op stront...sorry,mijn ervaring telt gewoon te zwaar voor mijzelf...