graag wil ik jullie mening horen? of het echt zo slecht is zn zware bak!
Alvast bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Omdat ie dan kleine rondjes moet lopen wat nog zwaarder is in mul zand. Marloez schreef:Nou dat is zeker niet goed vooral omdat je paard nog zo jong is. Ik had ongeveer hetzelfde, ik kwam bij een nieuwe stal met een veel te zware bak. En m'n pony had net een peesblessure gehad, dus het was nog gevoelig. Ik heb toen alleen maar over de hoefslag gereden en af en toe wat van hand verandert. Dat was zwaar genoeg voor d'r. Gelukkig is de bak nu na een paar regenbuien wel wat 'platter'. Hij is iig droog! Een blubberige bak vol plassen loopt namelijk ook zwaar.
Hopelijk heeft je paardje niets aan z'n been aangezien ie kreupel liep? Is longeren trouwens niet wat te zwaar in die bak?Omdat ie dan kleine rondjes moet lopen wat nog zwaarder is in mul zand.
Marloez schreef:En is loslongeren geen optie? Of snapt hij dat nog niet. Dan kan hij over de hoefslag gaan of ruimere rondes maken.
Marloez schreef:Ooh.. dat is jammer. Nou hopen dan dat er niets ernstigs is met zijn schouder! Misschien kan de DA de eigenaar duidelijk maken dat een zware bak niet goed is voor paardenbenen.
Veel succes nog!
Laurine schreef:Dat lijkt mij ind niet echt goed voor de benen wij hebben onze bak uit laten vergroten tot een 20X60 bak! en het achterste deel wat er bij aangekomen is is nu ook heel zwaar! je merkt dat ze daar anders lopen dan in het gewone zand!