Wie heeft er allemaal een EIGEN binnenbak???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cavaletti

Wie heeft er allemaal een EIGEN binnenbak???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 21:36

Ik vroeg me af welke Bokkers er allemaal een eigen binnenbak hebben thuis.

Ik was vanmiddag lekker aan het rijden in "mijn" binnenbak en voelde me zo´n geluksvogel dat ik met deze rare temperaturen lekker binnen kon rijden.

Ik realiseerde me toen wat een geluk ik heb, en vroeg me af hoeveel mensen er daadwerkelijk een EIGEN binnenbak hebben, hiermee bedoel ik dus echt aan huis en niet als je ergens op een pensionstal, manege of bij vrienden staat, Ik bedoel er echt een Prive binnenbak mee.

Oliebollie

Re: Wie heeft er allemaal een EIGEN binnenbak???

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:37

Bloos! .. geluksvogel !! ik heb niet eens een bak :|.. zelfs bij me paardje niet.. en zit lekker in een rijtjes huis
* begint jaloers te worden volgens mij *

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:40

nja ik raak nu niet jaloers hoor Knipoog
het is vind ik leuker met vrienden gewoon te rijden dan tlkens alleen Knipoog
maar je heb wel geluk als je dat leuker vind Knipoog
ik heb trouwens niet eens een eige pony dus .

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 21:46

Tja dames sorry, hahaha maar jullie zijn nog jong dus alles is nog mogelijk, Ik heb er mijn leven lang al voor gespaart om eindelijk dit alles te kunnen, dus jullie tijd komt nog wel...

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:47

Mijne staat op een manege
Heb dus binnen en buitenbak Lachen

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 21:49

JorisDy schreef:
Mijne staat op een manege
Heb dus binnen en buitenbak Lachen

Tja die zijn er genoeg, Ik zoek echt mensen die een EIGEN binnenbak hebben, als iedereen gaat reageren die op een manege of pensionstal staan dan gaat het snel met de pagina´s.

peetjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:50

ik krijg als het goed is binnenkort een eigen binnenbak nog ff wachten dus!!!!

Rovinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:57

Wij genieten ook elke dag (vooral de laatste week) van onze binnenbak.
De laatste week is hij ook meestal van 's morgens vroeg tot 's avonds bezet.

LadyVal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:59

je ziet inderdaad maar weinig mensen met een eigen binnenbak in nederland
ik zit nu in amerika en bijna iedereen heeft standaart een binnenbak hier in deze omgeving!

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:01

Ik mag mijzelf echt gelukkig prijzen met mijn eigen binnenbak.

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:31

Tja ik wil later ook me eigen huisje hebben ontworpen + stallen + binnenbak etc. En dan lekker kunnen leven/wonen met de paardjes Haha! Geweldig Lachen *zou opzich kunnen als je architect bent, moet ik het natuurlijk wel eerst waar maken Nagelbijten / Gniffelen*

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:59

Weet je wat het probleem je mag niet overal op eigen terrein een binnenbak plaatsen daar moet je in de meeste gevallen met de gemeente overleggen niet leuk ik bedoel het is eigen terrein toch.. maar heb gehoord dat je flinke boetes kunt krijgen hiermee..

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 08:27

Ik heb een EIGEN binnenbak hij ligt alleen niet thuis maar een paar kilometer verderop

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 10:06

Natuurlijk mag je niet zomaar overal een binnenbak plaatsen,dat zou ook een beetje teveel van het goede zijn, maar volgens mij zijn er toch genoeg met een prive binnenbak, Denk aan boeren die stoppen met boerenbedrijf en hun schuur ombouwen. Dus mensen laat maar weten wie er nog meer een binnenbak heeft....

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:10

Ik snap het nut van dit topic niet helemaal geloof ik ? Zo van : ik heb lekker een eigen binnenbak, nananana Tong uitsteken
Cin staat op een pensionstal, en ik ben er altijd smiddags als er niemand is. Dus ik heb ook een soortvan eigen binnenbak. Maaaaar, ik rij er nooit Vork Verschrikkelijk saai, laat ons maar lekker t bos ingaan Haha! Dus ik wens je veel plezier met je eigen binnenbak Haha!

Laiila

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:20

sluit me aan bij mloes Bloos

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:20

Haha!

CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:04

Wij hebben ook een binnenbak maar dat is meer omdat we toen we de boerderij hier kochten anders niet wisten wat we met die grote loods moesten doen. Bloos
Gebruik hem eigenlijk zelden tot nooit om te rijden, rij liever buiten of in de buitenbak, blijven mijn paarden en ik (letterlijk) veel frisser van! Haha!
De binnenbak is wel ideaal als losgooibak nu dat het zo koud is.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:05

*is jaloers* ik heb niet eens een buitenbak *

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:10

Een beetje flauw om te suggereren dat de TS-er hiermee mensen de ogen uit wil steken of wil kwetsen.
Ik snap het nut van de vraag ook niet helemaal maar zij is er gewoon blij mee. Ik sta bij vrienden die nu ook een eigen binnenbak hebben, dus niet van mij, en die zijn er nog elke dag dankbaar voor(en ik ook!).
Jaloers moet je nooit zijn, in de meeste gevallen hebben de mensen er keihard voor moeten werken en laten ze er andere dingen voor staan!!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:38

Vind de vraag van de TS helemaal niet raar hoor. Het is toch leuk te weten wie er meer een binnenbak heeft en hoe die wellicht ontstaan is?

Telt overigens een goede vriendin met binnenbak op loopafstand ook Tong uitsteken Haha! Wij hebben een boerenbedrijf maar mijn man wil nog steeds de koeien niet weg doen voor een rijhal Tong uitsteken Ik moet het doen met onze buitenbak en bij naar weer mag ik altijd bij mijn vriendins rijhal onderdak kruipen. Voor ons al een must. We zijn overigens wel bezig met uitbreidingsplannen voor een loods met stallen en een gedeelte wat als overdekte rijhal moet gaan functioneren. Misschien zijn er hier nog tips waar je zoal op kan/moet letten Bloos

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 18:21

Ik wil niemand de ogen uitsteken met nananana "ik heb een eigen binnenbak", Daar ben ik te oud voor. Ik werk al vanaf mijn 15e (dus ruim 20 jaar), rook niet, drink niet, geef geen geld uit aan dure kleding of wat dan ook. Mijn luxe is mijn leven met de paarden en andere dieren.
Misschien is het bij de Penny meisjes die reageren een vorm van jaloezie, de meeste jeugd van tegenwoordig teert op de zak van papa en mama, rookt, zuipt, wil dure merkkleding enz enz.
Dus de mensen die dan jaloers zijn, zijn zielig.
Ik denk dat de "echte" paardenmensen er veel voor laten liggen om hun hobby te kunnen betalen.
Ik ben naar het buitenland verhuist omdat ik hier de ruimte heb en een binnenbak.
Maar iemand de ogen uitsteken omdat ik toevallig een binnenbak heb is nog geen seconde in me opgekomen en is denk ik ook alleen maar een conclusie van de jaloersen onder ons.
Ik voel me echt gezegend met het feit dat ik deze mogelijkheid heb, maar nogmaals ik heb er hard voor moeten werken.

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:32

wij hebben 4 hectare land en daarop hebben wij ons huisje met lostaande stallen op laten bouwen. Bewust niet gekozen voor een binnenbak. Wij hebben een perfecte buitenbak (verlicht) en sinds 2 jaar 2 dagen niet in kunnen rijden. Dan ga ik naar mijn club toe, is ook nog eens veel gezelliger en ik vind een echte ruiter deinst niet terug van een beetje koude.... Haha!

Maar goed dat was de vraag niet, voor diegene die een binnenbak heeft met dit weer kan het zijn voordelen hebben.......

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:32

Binnebak zou wel lekker wezen, maar ik ben heel blij met mn buitenbak!

eva2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:32

Wij hebben hier een half open bak! Dus temperatuur net zo lekker als buiten, haha, maar wel droog!