Hoeveel vinden jullie dat dit ongeveer per maand mag kosten?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik ga nog maar even verder zoeken

elexis schreef:Ik vind de genoemde prijzen wel erg laag hoor! Ik denk eigenlijk niet dat je voor die bedragen iets zal vinden. Ik heb 3000m2, en betaal voor 2 fjorden erop 80 euro per maand. Het is ook alleen een weide, geen stal of iets dergelijks. ( Ik sta wel in Antwerpen)
Lynn_Nikita schreef:een eigen weiland is zeker veel onderhoud. moet giftige planten weghalen, mest uit weiland halen, als onkruid erg hoog word maaien, kunstmest, stukken afzetten en weiland verdelen. stal is ook veel werk en 99% van de keren mag je er van gemeente niks neerzetten

, bedankt voor de info allemaal!
) die betaal ik voor 4 a 5 maanden (afhankelijk van hoe lang het droog genoeg blijft om er paarden te laten lopen) 200€; dat is dan wel een omheinde weide die volledig onkruidvrij is (dat doet de boer) en 1.5 ha groot isfjordnina schreef:Je betaald bij mijn weten voor het land. Wat je er dan precies op zet gaat niemand iets aan.
Ik denk dat je voor een redelijk stuk land wel een euro of 50/60 kwijt mag zijn.
fjordnina schreef:Ik bedoelde meer wat en hoeveel dieren.
Je mag er inderdaad niet zomaar gebouwen op plaatsen, een container mag wel, want die is verplaatsbaar.
, is het niet een optie om dit met hem/haar te overleggen ??