Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

).
)
)
Sjoert schreef:voor zover ik heb begrepen geven bandages compleet geen steun of bescherming of iets dergelijks. (ga je zelf hardlopen met je benen ingetaped?)
Als je dus wilt kiezen, zou ik gaan voor de peesbeschermers.
) en met nat weer bijna altijd peesbeschermers (de allround van eskadron) ook heb ik eigenlijk altijd springschoenen om aande voorbenen.
Sorrie maar je kan makkelijk zonder rijden
bijna alle manegepaarden lopen toch ook zonder?
LiSSy schreef:toch typisch dat heel veel sporters wel een steunkous, brace oid gebruiken... maar dat is weer een hele andere discussie.
LiSSy schreef:Sjoert schreef:voor zover ik heb begrepen geven bandages compleet geen steun of bescherming of iets dergelijks. (ga je zelf hardlopen met je benen ingetaped?)
Als je dus wilt kiezen, zou ik gaan voor de peesbeschermers.
toch typisch dat heel veel sporters wel een steunkous, brace oid gebruiken... maar dat is weer een hele andere discussie.
ik gebruik met droog weer bijna altijd bandages (met nat weer worden ze me te modderig) en met nat weer bijna altijd peesbeschermers (de allround van eskadron) ook heb ik eigenlijk altijd springschoenen om aande voorbenen.