'sNachts gaat ze in de stal liggen. In het begin heb ik altijd stro in de stal gehad, maar op een gegeven moment ging ze dit eten (al lag er genoeg hooi, dan at ze eerst het stro op). Ook heb ik geprobeerd mest tussen het stro te doen, maar dan nog at ze het meeste wel weg. Vanwege de kans op koliek ben ik overgestapt op vlas/hennepvezel. Maar ten eerste loopt ze dit met nat weer heel erg naar buiten, omdat ze dus een uitloop heeft en dan blijft het aan d'r hoeven plakken (ze kan niet op stal gezet worden, dan breekt ze de tent af
) en ten tweede heb ik nu een Shetlander erbij en die eet vlas
Met als gevolg dus diarree (wat inmiddels wel over is hoor). Op dit moment heb ik gewoon wat meer hooi in de stal liggen, in de hoop dat ze dat niet helemaal op eet en ze daar op een gegeven moment zacht op kan liggen en af en toe kan ze 'snachts op de wei slapen. Maar dit is natuurlijk niet echt een oplossing en vooral met dagen zoals met de storm gisteren, wil ik gewoon een lekkere bodem voor ze. Dus wie heeft een idee? (wat redelijk betaalbaar is
) 
Dat kan ik nog wel proberen, dat plakt minder snel denk ik aan de hoeven dan vlas. Maar ik ben bang dat de Shet dat ook gaat eten. Dat is er zo een die alles eet. Die stalmatten heb ik ook al aan gedacht, maar lijkt me wel een zooitje worden als ze daar op gaan plassen en mesten? Ik heb ook geen mogelijkheid om het af te spuiten, wegens geen stromend water (wij vangen regenwater op in een tank).

Toch loopt ze het nog naar buiten, omdat ze erg lomp naar buiten kan lopen en vooral met de regen blijft het dus aan de hoeven plakken dus helpt die rand ook niet meer.