Ik zit met een probleem. Ik heb een beetje ruzie met de stalhouder om een andere privepony zijn manen. Zij hebben die pony net van de stalhouder gekocht. Die pony heeft giga manen (lusitano). Ook maantop dus. Maar die is helemaal dood. Dus heb ik dat de nieuwe eigenaars dat ook verteld. Op een vriendelijke manier. Dus ook uitgelegt dat je hem met bijknippen voller kan maken. Zogezegt zo gedaan. De puntjes bijgeknipt. Hebben zij zelf gedaan. Ik heb hen gewoon de tip gegeven. Nu is de stalhouder boos dat ik hen die tip gaf. Ik heb hen zogezegt voor de gek gehouden, die mensen wisten niet beter en luisterden dus. Maar ik heb het enkel gezegt, heb de pony niet aangeraakt. Nu bel ik net dat ik mijn priveles zaterdag niet kan nemen omdat mijn bijrijder rijdt. Zegt de stalhouder, ja heb jouw ponys manen bijgewerkt.
Mijn bijrijder komt net van mijn pony en zegt dat er niks met zijn manen is. Maar ze had er niet op gelet. Dus het kan net zo goed wel zijn. Wat moet ik nu doen?! Ik zit hier te trillen, ik kan vandaag en morgen niet naar mijn pony om zijn manen te bekijken. Mijn bijrijder gaat morgen ook, en zal er extra op letten. Wat als de stalhouder wel degelijk die manen heeft bijgewerkt!? Tegen mijn ouders durf ik niks zeggen. Ik durf vrijdag niet eens naar mijn pony, ben bang dat zijn prachtige manen foetsie zijn...WAT NU? Zij heeft toch geen reden en recht om mijn pony te bewerken? Zij mag hem toch niet zomaar uit de stal halen om een stuk van zijn manen af te doen? Ze is echt heel boos dat ik die mensen die tip gaf. De maantop komt nog tot onder de neusriem. Daarvoor ong 2cm lager. Hij is nu nog wat recht maar dat zie je binnenkort toch niet? Iedereen geeft mij gelijk dat ik niks misdaan heb maar wat vinden jullie?
ben echt bang.
*ghehe*
voordat ze weer wraak gaat nemen