Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjoert schreef:Die van ons staan er +/- 2 uur op. Lang genoeg.
Is het misschien een idee om takken (berk) in de paddock te leggen? Daar schijnen paarden dol op te zijn.
!
AlBundy schreef:Wat is een paddock? Nog nooit van gehoord

DubbelDun schreef:Natuurlijk is de maat van een paddock ook wel bepalend of een paard echt zijn benen kan strekken. Ik ken paarden die gaan van een stal van 2,5x3 naar een paddock van 4x4.
Die van mij zijn 20 meter lang en 7 meter breed. Groot genoeg voor een kort sprintje maar te klein om echt uit de boel te gaan.
en ze staan met zijn tweëen.DubbelDun schreef:Hier gaan ze 's ochtens rond half 8 naar buiten en 's avonds weer naar binnen. Afhankelijk van het weer wat vroeger of later. 's Winters meestal rond 8 uur en 's zomers blijven ze de hele dag 24/7 in de paddock.
Bij slecht weer doe ik dan de stallen open en kunnen ze naar believen binnen staan of niet.
Als het eten op is gaan ze staan slapen of elkaar een beetje groomen.
Merries zijn niet van die druktemakers, zeker niet als ze al een beetje op leeftijd zijn
Sjoert schreef:Die van ons staan er +/- 2 uur op. Lang genoeg.
Is het misschien een idee om takken (berk) in de paddock te leggen? Daar schijnen paarden dol op te zijn.
Emaartje schreef:heb inderdaad takken en berk in de paddock wei liggen en hij eet er ook van en zelfs spar eet hij stukje van dennebomen kan dat kwaad?

(tegen verveling)