Totdat een bijdehand meisje,vrouw(rond de 18 denk ik) die wel vaker raar doet maar denkt dat ze best populair is, midden in de bak gaat staan, zonder enige aanleiding.
er waren veel grote plassen in de bak vanwege de regen, & zij vond het nodig om met haar laars "dammetjes"te gaan maken terwijl wij bezig waren.
Dus zij met modder in de lucht gooien maar ik werd daar na 10 minuten wel een beetje zat van.
Dus op een moment dat zij ondertussen dat ze nog steeds modder aan het gooien was, aan het praten was met een stalgenoot, dacht ik hé hé kan ik weer even de hoefslag volgen.
Nou ik heb het geweten ook, JA *********** ZIE JE DAN NIET DAT IK BEZIG BEN blablablabla , helemaal uitschelden. Terwijl wij gewoon aan het rijden waren en als ik dan de hele tijd een grote cirkel om haar moet gaan maken door die plassen dan word ik dat wel zat. Achteraf vroeg ik het aan een meisje dat toen ook in de bak aan het rijden was of die vrouw ook zo fel gereageerd had, & dat was ook zo. wat vinden jullie hiervan?
ik weet niet of het hier goed staat, maar moest het even van mij afschrijven

Met modder gooien? Weet je zeker dat ze al 18 was en geen 5? Pff Ik had gezegt van ga ff lekker ergens anders spelen ofzo:?
zij IEEEEEEEEE toen moest ik lachen niet hard,
Zulke mensen zijn niet wijs in kop. En ik had het ook niet gepikt dat ze me zou uitschelden. Wie gaat er nou in de bak modder gooien als andere mensen aan het rijden zijn? het is geen zandbak voor kleine kinderen