Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bandos schreef:De beste ervaring hebben wij opgedaan met de Pavo podo veulenbrok!!Ook kennisjes van ons met een heel jong veulen waren er heel erg enthousiast over.Maar wees met een Shetlander wel voorzichtig dat je niet te veel ervan voert,dit is een heel sober ras.Mijn advies is dan ook Pavo Podo veulenbrok.Heel veel succes met je veulentje.
Jol1 schreef:Net gevoerd en sportbrok met muesli lust ze wel. Zou ik het veulenbrok ook aan de volwassen paarden kunnen voeren?
Jol1 schreef:Ik heb dus gisteren zo'n zak Pavo veulenbrok gekocht, maar helaas mevrouw blieft het niet. Ze wil het echt niet opeten. Ik ga zometeen proberen of ze hetzelfde brok en muesli als de paarden wel wil eten. Hebben jullie nog een idee hoe ik haar het veulenbrok kan laten eten?
Ik vind de hoeveelheden ook erg groot, maar dan zal het wel zo zijn dat ze het echt nodig hebben en als ik zie dat mijn veulen er te dik van word dat ga ik er het supplement bij voeren
Jol1 schreef:Gisteren is haar moeder weggegaan, maar misschien had ze toen nog niet zoveel trek. Ik ga het morgen opnieuw met het veulenbrok proberen. Hoeveel geef jij je veulen?
.
.
.
een voedingdeskundige van de Pavo op stal en die zei dat je de hoeveelheid die je aan pavo veulenbrok wegliet, je aan kunt vullen met het podo supplement
, ik ga zowiezo voor pavo veulenbrok en nog maar even navragen hoeveel voer ze nu krijgt enz.
.