Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sjaantje schreef:Wij hebben houtsnippers buiten. Is nu kletsie nat (al minstens een maand), dus niet meer op te rijden. Verder is het bij ons wel erg glad, op de stukken waar niet genoeg zand tussen de snippers door zit. Ik zou het niet aanraden.
We hebben nu ook vilt in de binnenbaan en dat zou ik wel aanraden. Is echt superfijn!
even erdoor laten trekken daarna slepen slepen slepen.. en dan word ie echt goed... anders moet linda ma ff met jaap belle die weet het wel.. bij ons werd ook heel glad.. oke jullie kunne na binne ma dat kon ik nie vandaar deze oplossing en this echt super,, dus de snippers helpen zeker ,, alleen moet het er geod doorheen!! runningkawa schreef:Vilt zou ik ook niet aanraden op het land van een ander.
Als je dat af moet voeren kost het je duizende euro's.
inkiepinkie schreef:sjaantje schreef:Wij hebben houtsnippers buiten. Is nu kletsie nat (al minstens een maand), dus niet meer op te rijden. Verder is het bij ons wel erg glad, op de stukken waar niet genoeg zand tussen de snippers door zit. Ik zou het niet aanraden.
We hebben nu ook vilt in de binnenbaan en dat zou ik wel aanraden. Is echt superfijn!
hee sjaan.. t zijn de zelfde snippers als bij ons zijn.. enne een TIP zodat ie PERFECT WORD.. ik kan nu nog rijde en hij is echt geweldigeven erdoor laten trekken daarna slepen slepen slepen.. en dan word ie echt goed... anders moet linda ma ff met jaap belle die weet het wel.. bij ons werd ook heel glad.. oke jullie kunne na binne ma dat kon ik nie vandaar deze oplossing en this echt super,, dus de snippers helpen zeker ,, alleen moet het er geod doorheen!!
Jol1 schreef:Ik weet niet wat voor soort houtsnippers jullie gebruikt hebben, maar dat van ons wordt helemaal niet glad. Met dit weer hebben we een supergoede bak, lekker droog en licht om in te rijden.
sjaantje schreef:Jol1 schreef:Ik weet niet wat voor soort houtsnippers jullie gebruikt hebben, maar dat van ons wordt helemaal niet glad. Met dit weer hebben we een supergoede bak, lekker droog en licht om in te rijden.
Volgens mij ligt dit aan het drainagesysteem!