de stal waar ik nu sta, ben ik echt heel tevreden over! mn paardjes staan altijd buiten, worden gevoerd enz en de mensen waarvan het is zijn super aardig en valt ook alles mee te bespreken
eigelijk helemaal prima, het enige nadeel is, dat de hele winter, zeg maar vanaf oktober tot.. nouja laten we zeggen april, de paddock en het land erg nat zijn, zo nat dat er niet te longeren enz valt. nu heb ik "maar" shetlanders, maar toch zou ik het leuk vinden als ik iets meer met ze kon doen dan alleen maar langs de weg wandelen een groot deel van het jaar.nu heb ik daar nooit zo mee gezeten, maar zag ik ineens een advertentie voor een andere stalling.
nadelen aan die stalling zijn dat het veel verder weg is, naar mn huidige stal is het 10-15 minuten fietsen, klein stukje dus, naar die stal is het zeker een half uur fietsen, langs een niet zo heel fijne afgelegen weg.
het voordeel is dat mn ruintje, Bento, dan bij andere ponys in een paddock kan, op dit moment staat hij in zn eentje omdat hij niet op het land mag en te dominant is tegenover de grote paarden, en dat er een bak is die het hele jaar door te gebruiken is.
aan de ene kant zegt mijn gevoel, lekker blijven staan waar je staat, ik heb het er super naar mn zin, het is in de winter goed te doen om er te komen (erbij te bedenken dat ik zometeen een half jaar stage heb tot 5 uur iedere dag, en dus echt alleen savonds kan), aan de andere kant wil ik graag wat meer kunnen doen met mn paardjes in een bak die goed te doen is!
kwa prijs zit er ook nog een verschil, waar ik nu sta betaal ik 75 euro inclusief alles, de "nieuwe" stalling vraagt 150 euro, ik wil wel proberen er wat af te krijgen, dat ik zelf uitmest en voer, maar eigelijk is dat dus ook nog wel een nadeel voor als ik een keertje echt niet kan, dan zit ik met een probleem, terwijl waar ik nu sta dat gewoon gedaan wordt ..
wat zouden jullie doen?

. Zolang je maar niet te veel in contact komt met de echte eigenaren