Eerste stal 5jaar toen verhuist en paard meegenomen bij overbuurvrouw gezet een jaar,toen verhuist naar een andere buuf omdat de eerste buuf een bemoeizuchtig mens was en erg irritant werd,maar bij die tweede buuf kreeg ie geen eten en vermagerde sterk toen ik er wat van zei ontkende ze dat en zei dat ie genoeg kreeg dus heb hem daar na drie maanden weer weggehaald en bij mijzelf aanhuis gezet maar ja omdat mijn relatie uitging en ik weer terug verhuisde kwam ik weer terug bij mijn eerste stal waar ik 5jaar had gestaan.Helaas werd daar niks gedaan aan bakonderhoud en kon in de winter bijna nooit rijden dus toen ik daar wat van zei kreeg ik als antwoord dat ze daar geen tijd voor hadden, ben toen naar twee jaar vertrokken naar een manege/pensionstal heb daar toen drie jaar gestaan maar omdat het toch iedere dag 30km heen en 30 terug was heb ik besloten iets dichterbij te zoeken en gevonden ook daar toen nog drie jaar gestaan tot mijn paardje moest inslapen.Na driekwartjaar rouwen ander paardje gekocht en weer naar de laatste stal gegaan maar daar toen 2jaar gestaan met nieuwe paardje omdat er daar een paar rondliepen die de sfeer goed verziekt hadden en inmiddels sta ik nu twee maanden op een andere stal waar ik weer weg ga omdat ze daar de paarden weer eens niet het voer geven wat ze nodig hebben en mijn paard vermagert dus heb nu weer een nieuwe stal waar ik hopelijk de komende jaaaarrren kan blijven staan zonder al mijn voorafgaande tegenvallers tegentekomen!!