Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

_Dunja_ schreef:Ik werk ook 40 uur en heb een pony.
Het maakt denk niet uit of je maar 10 uur werkt of dat je 50 uur werkt het gaat om de kwaliteit van de verzorging die je geeft.
Ik vind dat je paard gewoon minimaal iedere dag zijn/haar stal uit MOET.
Die van mij staat zo ie zo iedere dag de hele dag buiten dus dan kan ik ook met even poetsen weer naar huis gaan...
beweging heeft ze zo ie zo iedere dag in de paddoc's...
Maar 1,5 tot 2 uur per dag vind ik wel dat een paard verzorging nodig heeft.
Dit kan natuurlijk per persoon verschillen maar dit is mijn mening.

loveseben schreef:ik werk ook de hele dag, en de ene keer komt hij wel overdag buiten en de andere keer niet
ik ben er s'avonds dan van ong half 7 tot 10, lang zat vind ik
je moet toch ook werken om je paardje te onderhouden lijkt mij

_Dunja_ schreef:geeft toch niks![]()
je zorgt er in iedergeval voor dat je paard er netjes bij staat en kan rennen dat is wat een paard nodig heeft en dat geef je hem.
Goed bezig hoor meid
ik doe zo mijn best, maar kreeg afgelopen tijd commentaar dat het zielig was voor m en dat ik m beter weg kon doen naar iemand die wel de hele dag aandacht heeft voor hem.

_Dunja_ schreef:Wat een onzin zeg, je pony komt er iedere dag uit en krijgt dus beweging.
Je zegt dat ie iedere dag uitgebreid gepoetst word dus hij staat er netjes bij![]()
Die mensen zijn gewoon jaloers denk ik...

Gillian1987 schreef:_Dunja_ schreef:Wat een onzin zeg, je pony komt er iedere dag uit en krijgt dus beweging.
Je zegt dat ie iedere dag uitgebreid gepoetst word dus hij staat er netjes bij![]()
Die mensen zijn gewoon jaloers denk ik...
Haha, dat zou kunnen![]()
maar het gaat die mensen puur om het rijden, ze vinden het zielig dat hij eigenlijk op moment alleen in het weekend kan rijden. ze weten dat hij beweging krijgt maar ze vinden dat er meer gereden moet worden.
Ik heb zoiets van : ik zorg goed voor mijn mannetje, hij krijgt elke dag beweging (in de wei, longeren of rijden)
dus ik ben blij te horen dat jullie dezelfde mening hebben als mij
@Frank: thnx, voedsel en water heeft hij zat.. en hij komt gewoon buiten als ik er niet ben

al zou ik soms zelf ook wel graag wat langer op stal kunnen zijn, maar nog een half jaartje wachten en dan heb ik als het goed is mn rijbewijs en heb ik een stuk meer vrijheid