Heeft iemand hier ervaring mee? Lijkt mij best een leuk idee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heeft iemand hier ervaring mee? Lijkt mij best een leuk idee!

klinkt wel grappig alleen zou ik het wel eng vinden dat als je paard in de stal gek gaat doen ofzo de spiegel kapot trapt

Sjoert schreef:Ik heb altijd begrepen dat je een paard niet mag loslaten in een binnenbak met spiegels, omdat de kans bestaat dat het paard er tegen aan springt (vanwege een aanval of juist om te spelen)
(?)
Stel je zet zo'n spiegel in een boks en je paard begint zich daar op uit te leven.. moet je haast nog hopen dat het allemaal goed gaat.
ikke20 schreef:lijkt me wel wat. ik heb dus een mega ijdeltuit. als ik prive le heb rijden we in de binnenbak loopt hij altijd naar zichzelf te kijken en al we op de spiegel afrijden moe thij even stilstaan omt e kijken. soms zet hij dan wel eens een stapje opzei dan ziet hij het niet meer. en stapt dan echt op een manier terug he waar is da lekkerere ventje gebleven.
Sjoert schreef:Ik heb altijd begrepen dat je een paard niet mag loslaten in een binnenbak met spiegels, omdat de kans bestaat dat het paard er tegen aan springt (vanwege een aanval of juist om te spelen)
(?)
Stel je zet zo'n spiegel in een boks en je paard begint zich daar op uit te leven.. moet je haast nog hopen dat het allemaal goed gaat.