Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar daar heb je natuurlijk niet veel aan.. Ik heb gewoon geluk met mijn rooster denk ik!
Felisie schreef:Ik doe het nu vaak zelf ook, voor mijn ouders gaat school voor paarden (voor mij niet!) en omdat ze willen dat ik naar gymnasium ga moet ik hard doorwerken en heb ik redelijk veel huiswerk. Ik heb zelf wel nog een idee, misschien dat ik (als ik erg weinig tijd heb) nog wel eens mijn paardrijbroek onder mijn gewone broek doen. Of natuurlijk mijn paardrijbroek naar school aandoen. Scheelt erg met het omkleden..
INGEMUIS schreef:Felisie schreef:Ik doe het nu vaak zelf ook, voor mijn ouders gaat school voor paarden (voor mij niet!) en omdat ze willen dat ik naar gymnasium ga moet ik hard doorwerken en heb ik redelijk veel huiswerk. Ik heb zelf wel nog een idee, misschien dat ik (als ik erg weinig tijd heb) nog wel eens mijn paardrijbroek onder mijn gewone broek doen. Of natuurlijk mijn paardrijbroek naar school aandoen. Scheelt erg met het omkleden..
Paardrij broek naar school aandoen?
) maar ik rij dr dan zo'n beetje als enige, de andere verzorgster komt de dagen dat ik niet kom om te poetsen en te wandelen. Als ik kom poets en tut ik natuurlijk ook wel met d'r, maar ik ben hoofdzakelijk degene die d'r rijdt 
Eerst naar school, dan op de fiets terug naar huis, even wat eten en omkleden, naar mn paard fietsen, dan ben ik daar ca. 2 uur en dan ga ik weer terug.. en dan maak ik 's avonds huiswerk. Het meeste maakwerk doe ik op dagen dat ik niet hoef te leren en als ik repetitie heb dan maak ik de rest meestal een dagje eerder of op Zondag.. K doe trouwens gymnasium en ga er elke dag heen.. k weet niet hoever je naar je paard moet fietsen (als je er met de fiets heengaat..) maar ik doe er ongeveer een kwartier over
half uur om te poetsen etc, dan rij ik meestal een uur, dan heb ik nog een halfuur om d'r wat eten te geven, deken op te doen, stal de mest eruit te halen en mn spullen op te ruimen
red ik makkelijk hoor
zal in het begin waarschijnlijk niet zo makkelijk gaan nog, maar dat went snel
in het begin moest ik ook nog wel 'ns haasten..
maar daar moet je wel de discipline voor hebben
Even loslaten in de bak, poetsen, opzadelen, drie kwartier rijden, afspuiten deken opdoen en dan heb ik ook nog wel tijd over.. Maar als je nog een heleboel andere dingen wil doen dan wordt het wel lastig ja maar meestal is het ook wel 6 uur als ik thuis ben.
Astridhorse schreef:Ja het viel mij ook nog wel mee ik dacht dat ik ook wel eens een dagje niet zou kunnen maar toch lukt het allemaal! En ik plan mijn huiswerk nu een stuk beter als vorig jaar

Dus misschien is dit toch een kansje..
sinds ik die pony verzorg plan ik alles veel beter en dingen van hw die ik niet nodig vind omdat ik het snap doe ik ook gewoon niet en de leraren weten dat maar hebben er - bij mij tenminste - geen problemen mee, omdat mn cijfers gewoon goed zijn