Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

polly2 schreef:Ik vind zoiets niet relevant. Niemand krijgt te horen wat ik voor mijn paarden heb betaald. Net als dat niemand krijgt te horen wat ik voor mijn paarden krijg als ik ze verkoop.
Het gaat me niet eens zo zeer om mezelf. Ik vind het voor de andere partij ook niet discreet om over geldbedragen te praten.
Ik vind het ook totaal niet interessant om te weten wat een paard heeft gekost als iemand een nieuw paard heeft.
Anders wordt het als ik meegenomen wordt om aankoopadvies over een paard te geven. Dan wil ik wel weten wat de vraagprijs is, omdat ik anders geen goed advies kan geven. Maar goed, dan ben ik ook professioneel er mee bezig, want ik word ingehuurd dan. Ik zal over dit soort financiële zaken ook nooit spreken met derden. Dat vind ik gewoon niet netjes. Soms wordt mij wel gevraagd wat die persoon voor dat paard heeft moeten betalen, als men weet dat ik bij de aankoop betrokken was. Ik antwoord dan altijd: Dan moet je het aan hem/haar zelf gaan vragen, ik zeg daar niks over....
deborahke schreef:hey,
ik was toch wel even benieuwd wat jullie je paard betaald hebben ?
zeg er ook bij welk ras het is,leeftijd en niveau,...

Dat ligt per persoon toch wel verschillend
we zijn er uiteindelijk wel achter gekomen.

De rest heeft mijn man betaald
, als kadootje!