Ik heel enthousiast een liksteen voor me paardje gekocht.
Opgehangen in stal, ff laten zien aan dr... Maar ze doet er niks mee! Ook al een snoepje opgelegd... maar nee hoor. Heeft iemand tips?
Dankjee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Opgehangen in stal, ff laten zien aan dr... Maar ze doet er niks mee! Ook al een snoepje opgelegd... maar nee hoor. 
su6

.
. Citaat:Dus denk dat jou paardje er niet zoveel nodig heeft, en misschien kent ze het niet,..

SOET schreef:Citaat:Dus denk dat jou paardje er niet zoveel nodig heeft, en misschien kent ze het niet,..
Meestal "lusten" of "proberen" de paarden het gewoon niet hoor.Heeft niets te maken met niet of wel nodig!
(volgens mij dan) of hebben ze er geen intresse in etc...
Ja ik heb mijn mening er over al gezegt! Het is in de winter echt wel nodig *vind ik dan* En MIJN paardje heeft het nodig
dat schiet tenminste op! Ik ga m wel ff in dr voerbak leggen, mocht dat niet lukken, een ander smaakje ofzo. Ze zit wel altijd aan dr boxdeur te likken (ijzer) dus ze houd er opzich wel van... Dank voor jullie tips!
Citaat:Mijn pony had die eerst ook, hij stond niet anders als te drinken

Citaat:Een zoutsteen of mineralensteen zitten ze alleen aan als ze het nodig hebben.
SOET schreef:Citaat:Een zoutsteen of mineralensteen zitten ze alleen aan als ze het nodig hebben.
Maybe, Wie zal het zeggen hé?:) Maar volgens mij kun je het vergelijken als: Een kind die zegt tegen z'n moeder ik heb geen honger en dat de moeder zegt, je moets iets eten,want je moet gezond blijven?
SOET schreef:Wij doen ze dan in De eetbak, dan krijgen de paarden het zoiezo binnen. (als ze eten etc)
handige tip mss?
Veel succes nog!
Oja: ik zou er zeker iets aan doen,want tijdens de winter hebben ze de mineralen enzo echt nodig!

Dit is gewoon info (die ik ook van een DA heb trouwens, als dat het geloofwaardiger maakt) die ik deel en ieder doet ermee zoals hij wil.