Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En elke dag poetsen enzo
)
xxsweet schreef:Wij geven 2 keer per dag een scheutje zonnebloemolie over het voer heen. Ik heb nog niet gezien of het heeft gewerkt omdat we het pas net geven
Maar het is een tip

javospost schreef:Hoi noppie, voor je wedstrijd een beetje zwitsal babyolie in je staart smeren, galnst fantastisch, met de restjes olie die aan je handen blijft zitten smeer je zijn neusje in en een beetje rond (niet in!!!) de ogen. Dan krijg je een sprekend koppie. Hetzelfde kun je ook doen bij een paard met donkere knieen en hakken, even een beetje olie erop en je krijgt een sprekend benenwerk!
Succes.
voor de uitslover:Met een manenkam en wat haarlak kun je een mooi patroon aanbrengen op zijn kont, bijvoorbeeld een dambord.
Yvonniej schreef:javospost schreef:Hoi noppie, voor je wedstrijd een beetje zwitsal babyolie in je staart smeren, galnst fantastisch, met de restjes olie die aan je handen blijft zitten smeer je zijn neusje in en een beetje rond (niet in!!!) de ogen. Dan krijg je een sprekend koppie. Hetzelfde kun je ook doen bij een paard met donkere knieen en hakken, even een beetje olie erop en je krijgt een sprekend benenwerk!
Succes.
voor de uitslover:Met een manenkam en wat haarlak kun je een mooi patroon aanbrengen op zijn kont, bijvoorbeeld een dambord.
dambord vind ik zo not-done..
rommulus schreef:lijnzaad staat vaak wel op de vles die je koop ik doe er gewoon een scheutje in (komt overeen met 3 a 4 eetlepels ofzoiets)