Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

melaniepk schreef:mijn stallen zijn ook iets meer dan 3x3 maarrrr ze kunnen er zelf in en uit lopen... daarvoor zit een grote rijbak waar ze gewoon in mogen lopen.... heerlijk als je je eigen plekje heb
anders zou ik de stallen zo groot mogelijk houden.... als je toch zelf de keus hebt ? en anders de stal van de pony iets kleiner dan de stal van het paard ? als je niet voldoende ruimte heb ? kleiner dan 3x3 zou ik zeker niet gaan hoor.. vooral niet voor je paard......

_Emm_ schreef:mijn haflinger staat in een stal van ong. 3 x 3 meter.
aan 2 kanten is de stal zo dat hij eroverheen kan met zijn hoofd, dus dat zorgt ook weer voor nog meer ruimte

wampie schreef:3m lengte x 2,5.mbreedte.
danamuts schreef:mijn stal is 3,5 x 4,5, groot genoeg dus voor mijn vp. Vaak staat zijn vriendin er ook nog in (komen zelf uit de wei gelopen, en lopen bij elkaar de stal in) Kun je voor jouw fries en pony niet 1 grote stal maken (dus met zijn 2en in 1 ruimte. scheelt weer veel ruimte, en is ook gezelliger voor ze denk ik (mits ze goede maatjes zijn natuurlijk)

erat schreef:ikke20, sommige stukjes zijn heel moeilijk te lezen, je spelling klopt niet helemaal
Mijn e pony staat in een stal die nog iets groter is dan 3 bij 3. ze heeft hier heerlijk de ruimte!
. zal wat beter mn best doen. Dealer schreef:wampie schreef:3m lengte x 2,5.mbreedte.
Is dat zo'n containerstal? Die hebben vaak een wat krappere breedte.
Mijn huidige stal is 3x3,5 maar heb nu eindelijk een uitloop van 6x3,5 er aan kunnen bouwen.