Mijn ouders hebben een stuk grond van 1 hectare. Dat stuk grond dat verhuren we. Daar staan momenteel planten op. Alleen het bedrijf wat het huurt daar gaat het niet goed mee, en wij zien dat in de loop der jaren (mischien wel eerder) verdwijnen. Nou zit ik zelf al te brain stormen om er wat beesten op te zetten. Ik zat al te denken aan 2 ezels of een paard. Ik heb ook al bij me werk overlegt en die zeiden neem een paard want aan ezels heb je niks en zijn schijnbaar duurder dan 1 paard. En mijn collega's waar ik mee heb overlegt die hebben al jaren en jaren en jaren ervaring met paarden.
Maar om eerlijk te zijn ik weet bijna niks van paarden. Ik hoor wel veel verhalen op me werk en als ik iets niet begrijp dan vraag ik het gelijk dus ik weet er wel een klein beetje van. Maar hoe meer info je van verschillende mensen hoort hoe beter. Ik wil dus graag alle maar dan ook alle basis informatie over een paard houden weten. Ik wist dus ook niet of je een paard kon houden op 1 hectare, mijn college zei dat je er wel 5 a6 kan houden!!!
Maar er staan nou dus nog planten op dus er moet dan gras gezaaid worden een schuilplaats gemaakt worden en dat soort dingen. Ik ben wel van plan om te gaan rijden maar dan niet op de harde weg. Het ligt namelijk 200m van het bos vandaan. Ja owkeej je moet een verharde weg oversteken. Dekens wil ik niet aanschaffen want ik heb al info opgezocht daarover en die duwen de haren alleen maar plat. Ook wil ik informatie wat het maandelijks gaat kosten. Je hoeft geen rekening te houden met huur of wat dan ook.
Dat stuk grond ligt ongeveer 5 km van ons huis vandaan. Op zich maakt dat niks uit. Achter onze schuur (een oude boerderij) Hebben wij een stukje grond van 250 vierkante meter. Ik neem aan dat je daar geen paard op kan houden... Of wel? Want dan heb ik hem gewoon aan huis natuurlijk. Maar verloopig wil ik dus weten hoeveel het per maand gaat kosten en de basis dingen allemaal.
Nou uhm... Barst los zou ik zeggen
Alvast bedankt voor het lezen van dit hele lange verhaal!
)

dus om geld aan de kant te leggen voor het geval dat is erg handig,