Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

--> jou aanbod voor tijdelijke stalling dus maar meteen van harte genomen en je mag haar ook nog doorrijden ... zou e.e.a ook nog goed vastleggen

jacco_h schreef:ik betaal 175 euro in de maand. dan kan mijn paard wel met slecht weer op stal en heb ik een buitenbak ter beschikking. maar dat zou dan weer gecompenseerd worden door het doorrijden.
de meeste prijzen rond Breda liggen tussen de 200 en 250 euro
grid schreef:Vind €100 een goede prijs, hier wordt tussen €100-150 gevraagd voor ongeveer hetzelfde
Maar zou denk ik voor t doorrijden apart nog wat vragen bv €5/ 7,50 per keer rijden![]()
en van wat ik zo even lees uit je verhaal is ze wel erg handig uitgevallen --> paard kopen voor ze stalling heeft--> jou aanbod voor tijdelijke stalling dus maar meteen van harte genomen en je mag haar ook nog doorrijden ... zou e.e.a ook nog goed vastleggen
Maar ja ik had gezegd dat het eventueel tijdelijk een oplossing zou zijn maar had niet verwacht dat er de volgende dag een fjord op de stoep zou staan.
.Hou jullie op de hoogte.En bedankt voor de adviezen!
Afspraken om wat te gaan doen met haar samen, kwam ze gewoon niet na. Van enkelen zijn die dieren gedumpt op de wei, ok fijn voor die dieren,, maar wie sleept er mee? brengt water, hooi? Onderhoud de wei? Van eentje die het echt erg bont maakte is het gelukkig zo geregeld dat het dier terug is gegaan naar de fokker. Was nog een super goede fjord ook, doodzonde.
Maar ik ben wel extra tijd kwijt voor een ander en als je wat wilt regelen, kan dat nooit, overal moeilijk over doen. Ook bij ons zijn de afspraken te soepel geweest. Komen we wel uit, nou dus niet.