Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

blinky schreef:he, wat stom.
ik kan echt niet meer dan 25 euro per maand uitgeven..
ik heb maar 20 euro zakgeld en per week van folders lopen ook nog 7,90, maar ik moet ook geld overhouden voor andere dingen zoals DA
Craignethan schreef:blinky schreef:he, wat stom.
ik heb maar 20 euro zakgeld en per week van folders lopen ook nog 7,90, maar ik moet ook geld overhouden voor andere dingen zoals DA
En hier geef je zelf de INFO dat je niet genoeg geld te besteden hebt voor een Shet (of andere pony), dan kun je er beter geen kopen dan dat je straks aan de pony gehecht bent en je hem weg moet doen omdat je het niet betalen kunt.
Ik ga ook uit van de info die je geeft, blinky, €2,90 is niet veel voor de rest van de kosten
En misschien dat je een landje vindt voor €25,-, maar wat ga je met 'r doen als ze in de blubber komt te staan in de winter? Wrs is 't afgelegen en in de winter vroeg donker, je kunt niks doen op een weiland. Ik denk dat je veel meer plezier van je pony zou hebben op een manege. Ouders heel lief aankijken? (Hielp bij mij helaas niet
)
blinky schreef:2.90? hoe kom je daarbij?
in totaal 51,60 p.m en mijn zusje helpt ook.. met zo'n 20 euro p.m
ik denk dat het wel lukt
blinky schreef:he, wat stom.
Weet niet of je daar niet te jong voor bent? Ik geloof dat 't minimumloon voor een 15-jarige €2,20 per uur is. blinky schreef:he, wat stom.
, maar of je het daarmee red......
, maar miss. wel, en de ervaring is er 
Citaat:ik ben genoeg op de hoogte van de kosten