Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. 
Sjonniej schreef:Je kan ook wachten tot je een ons weegt en niets doen.
lotjj92 schreef:ik denk niet dat het is dat hij vitamine tekort heeft. tenminsmte het is een heel gezond en sterk paard. en van het drinken eheft ze ook niets overgehouden. want vorig jaar kwam ze ook al niet echt lekekr in het vecht en werd ze heel licht en dof, dus enk dat ze gewoon moeilijk uit der vacht komt
Tinne schreef:lotjj92 schreef:ik denk niet dat het is dat hij vitamine tekort heeft. tenminsmte het is een heel gezond en sterk paard. en van het drinken eheft ze ook niets overgehouden. want vorig jaar kwam ze ook al niet echt lekekr in het vecht en werd ze heel licht en dof, dus enk dat ze gewoon moeilijk uit der vacht komt
Ik denk dat die reactie op bovenstaande post slaat.
Je vraagt hier om tips, wat je het beste voor je paard kunt doen. En de tips die hier gegeven worden, daar reageer je op met: ik denk niet dat dat het is of je doet er verder niks mee.
Tsja... dan denk ik ook, waarom vraag je het dan?
nata_4_life schreef:Misschien heeft hij last van huidschilfers..je weet mar nooit..
Lekker een keertje flink wassen..
als je dan verbetering ziet licht het dus daar aan..oplossing ? Nja als het dat is is er niet echt een super handige oplossing...ik heb ooit anderhalfuur lang met verschillende soorten ros-borstels staan rossen, alleen maar om de huid te stimuleren...Maar ik denk idd dat je met een vitaminespuit al heel ver zal komen.
Zout te kort kan maybe ook een mogenlijkheid zijn...aangezien een paard over het algemeen met dit warme weer meer zweet en de zoutwaarde in het bloed ook aanzienlijk daald ?
lotjj92 schreef:het is een heel gezond en sterk paard. en