Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pascha7 schreef:ja dat dacht ik al maar wist niet waar ik het neer moest zetten en moest het toch even kwijt![]()

Cassidy schreef:Bij een veulen doe je er altijd goed aan om de wormenkuur op je vinger te doen en dan in de mond van het veulen te smeren. Zo voorkom je dat de doseerknop of doseerring losschiet en het veulen meer binnen krijgt dan de bedoeling is.

Cassidy schreef:Ik zou de firma iig wel even laten weten dat hun spuit niet helemaal safe is. En het is uiteindelijk wel met een sisser afgelopen, toch? Je had een groter probleem en eventueel een dood veulen gehad als je met Equest had ontwormd (mag niet onder een half jaar en overdoseren is funest).

Rachelll schreef:dierenartskosten verhalen bij Equimax. Misschien leren ze daar een keer van. En gaan ze naar de verpakking kijken.
ik moet hem niet tegen komen want dan is ie van mij dan kan ik eindelijk me hart een keer goed luchten want die begint nu over vol teraken met eerst de wordem kuur en van ochtend een ander akkefietje hoe je het ook schrijft

pascha7 schreef:en me vader heeft een eigen dierenspeciaalzaak en die gast die komt dus persoonlijk bij me pa in de winkelik moet hem niet tegen komen want dan is ie van mij dan kan ik eindelijk me hart een keer goed luchten want die begint nu over vol teraken met eerst de wordem kuur en van ochtend een ander akkefietje hoe je het ook schrijft
als je het wil weten moet je het topic maar even lezen
Neonlight schreef:pascha7 schreef:en me vader heeft een eigen dierenspeciaalzaak en die gast die komt dus persoonlijk bij me pa in de winkelik moet hem niet tegen komen want dan is ie van mij dan kan ik eindelijk me hart een keer goed luchten want die begint nu over vol teraken met eerst de wordem kuur en van ochtend een ander akkefietje hoe je het ook schrijft
als je het wil weten moet je het topic maar even lezen
Tegen die man hoef je niet tekeer te gaan, dat is maar een simpele vertegenwoordiger, ben je toch echt bij de verkeerde persoon. Beter is inderdaad Equimax zelf aan te spreken, zo'n klacht komt vanzelf dan bij de goede afdeling terecht. Je zou deze man wel eventueel netjes kunnen vragen waar je klachten kunt melden, maar deze man persoonlijk uit te "kafferen" heeft weinig zin.

Cassidy schreef:Oh? Wat is de reden dat hij naar Emmeloord moest? Ging het toch niet goed?