Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en 2x per dag word de speciton met emmels slootwater gevuld
Leandra15 schreef:ja dat kan wel... maar of ze het lekker vinden.. Nee..
Ze kiezen liever toch voor schoonwater.. Jij vind
slootwater toch ook niet lekker?
, vaak zit er veel meer "smaak" aan slootwater en vrijwel alle paarden zullen voor slootwater kiezen. Bij ons gebruiken we niet anders. Het moet natuurlijk wel schoon zijn en wij hebben een waterpomp met een oude wastrommel wat al het grove vuil tegenhoudt. Verder kan je kijken of er ook kikkers in zitten, dan is het water ook schoon. Maris89 schreef:Leandra15 schreef:ja dat kan wel... maar of ze het lekker vinden.. Nee..
Dit slaat nergens op, vaak zit er veel meer "smaak" aan slootwater en vrijwel alle paarden zullen voor slootwater kiezen. Bij ons gebruiken we niet anders. Het moet natuurlijk wel schoon zijn en wij hebben een waterpomp met een oude wastrommel wat al het grove vuil tegenhoudt. Verder kan je kijken of er ook kikkers in zitten, dan is het water ook schoon.
Maris89 schreef:Leandra15 schreef:ja dat kan wel... maar of ze het lekker vinden.. Nee..
Dit slaat nergens op, vaak zit er veel meer "smaak" aan slootwater en vrijwel alle paarden zullen voor slootwater kiezen. Bij ons gebruiken we niet anders. Het moet natuurlijk wel schoon zijn en wij hebben een waterpomp met een oude wastrommel wat al het grove vuil tegenhoudt. Verder kan je kijken of er ook kikkers in zitten, dan is het water ook schoon.
. Je hebt ze gewoon teveel verwend joh!

Leandra15 schreef:Nou ja.. dan maar lekker verwend
Zal ik je is wat zeggen..
Het paard van me zus die lust geen eens bruinbrood meer..
wil alleen nog maar witbrood.. als dat niet verwend is

_Lindy_ schreef:Maar als het een stilstaande sloot is komen er toch allemaal bacterien enzo in? Of heb ik het nu helemaal fout?