ik had een vraagje wat jullie van de nieuwe veiligheidscaps vinden??
nou als ik hem op heb voel ik me zelf net een calimero!!
daarom als ik op wedstrijd ga neem ik me normale en die veiligheidscap mee en als ik zie dat iedereen z'n normale op heb, dan doe ik hem ook op!!
ze zijn natuurlijk wel veiliger als die andere maar bij mij staat ie absoluut niet!!!!
ik moest er een kopen omdat ze bij mij in de les verplicht zijn en er werd mij ook verteld dat ze in de wedstrijden ook verplicht zijn...dus vandaar ik er zo een gekocht heb
haha nou wat vinden jullie ervan??
groetjes daniella

) maargoed, als k op een pony rijd die wild is, doe ik ook mn cascotje wel eens op.. en met springen ga ik hem ook op doen, afgelope springles had ik m niet op (
) omdat die in de kast van bliksem lag, maar voortaan doe ik netjes mn cascotje op met springen. met dressuur vind ik m er neit uit zien...
Kunnen ze ze niet en veilig en een beetje stijlvol maken?? Die van Pikeur vind ik iets mooier, maar het blijft een Ludger Beerbaum behindertekappe...
én ik vind hem ook nog eens wat weg hebben van zo'n fiets-helm. Gewoon afschuwelijk!
bij ons in de les ben ik de enige met zo'n ding....maar toen laatst met de buitenrit zag ik dat mijn instructeur er ook uit zag als een champignon

hij zit wel fijn
) maar ieder zn eigen smaak