Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kan het ook alleen maar aanraden. En dat hij misschien gek zal doen, tjah, in het begin zal dat misschien wel zijn, tot hij het gewend is.
En je paard word er natuurlijk vrolijker van
Niks lekkerder voor een paard dan dat
En opstal kan hij zijn benen ook verdraaien of een misstapje maken
Mickey schreef:Bij ons gaan straks de paarden 's nachts naar buiten en overdag naar binnen omdat ze anders lek gestoken worden door de dazen.
Als jij je prettig voelt en je denkt dat je je paard er ook een plezier mee doet om het 24/7 in de wei te doen, moet je dat doen. Jij kent jouw paard het beste.
Heerlijk voor hem
Ik heb ook 2 sportpaarden en die staan ook al dag en nacht buiten nu. Ze staan zelfs in de winter gewoon buiten (s'nachts op stal). Maar lekker doen hoor, knapt een paard heel erg van op na een lange stalperiode
mesastamp schreef:ik ben een zei kerd daarin... ik vond het altidj eng ze op de wei te zetten dag en nacht.. vond vooral snachts een heel eng idee..... ik zou het niet doen maar is puur een mening.. voor het paard zelf is het heerlijk natuurlijk en daar gaat het toich wel om