Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Stacy S schreef:beetje rare vraag.. je geeft het antwoord al en dat is voor ieder beetje paardenmens toch ook logies? wat wil je met deze vraag bereiken?
uiteindelijk zal iedereen kiezen om de pony rustig mee te laten lopen en een zachte straal, tenminste dat lijkt mij wel. En ik denk dat je dat zelf ook wel weet. 
Wan schreef:Stacy S schreef:beetje rare vraag.. je geeft het antwoord al en dat is voor ieder beetje paardenmens toch ook logies? wat wil je met deze vraag bereiken?
idduiteindelijk zal iedereen kiezen om de pony rustig mee te laten lopen en een zachte straal, tenminste dat lijkt mij wel. En ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
MissDonna schreef:
nou ik ken iemand..... vandaar ook deze vraag...

Lielle schreef:als je wil koelen kun je ook met een coolpack, klei of colling gel werken.
Overigens ken ik gevallen waarin je ook met een stokkreupel paard moet stappen, bij Einschuss zorg je zo namelijk dat de bloedsomloop op gang blijft en het vergif wordt afgevoerd.
Jol1 schreef:Als je paard op stal staat en zo erg kreupel is dan zou ik hem er zeker niet uit gaan halen. TS wil gaan wandelen om alles soepel te houden. Dat zou ik dus zeker niet doen zonder eerst een DA ernaar te laten kijken. Bij ons paard met peesblessure kon je dus echt helemaal niets aan haar zien, maar die mocht echt geen meter lopen.