alvast bedankt
groetjes heidy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en probeer het zelf gewoon

) en gewoon heel vaka proberen! eerst kon ik het ook niet maar nou gaat het super!
DunDijk schreef:Vraag het eens aan iemand op stal!
Die kunnen je het veel beter laten zien dan dat het hier op bokt allemaal uitgelegd kan worden.

benangelique schreef:waarom wil je zo graag bandageren dan? zijn strijklappen en peesjes niet veel makkelijker? deze heb je tenslotte tegenwoordig ook in allemaal leuke kleurtjes.
), leer het dan in de praktijk (!!) van een kundig iemand. gaat dat niet: begin er dan niet aan. 

dus dacht dat het wel om een pony'tje zou gaan, sorry.
, maar ik oefen wel en dat helpt echt) dierfysio schreef:ho, braaf! ik val je niet aan, dacht ik...
had niet in je profiel gekeken dat het om een paard ging. vond 't een beetje penny-achtig "vind het mooi en ik wil het"dus dacht dat het wel om een pony'tje zou gaan, sorry.
volgens mij ben ik niet de enige die het niet zo'n handig plan vind, maar inderdaad: het is jouw paard, jouw keus, jouw topic.
ik weet echt wel waar ik het over heb.. anders had ik er geen topic van gemaakt.