Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

joyce B schreef:Ik heb ook een rubberen gietvloer en meestal zaagsel achterin liggen (bij een merrie dan, bij een ruin zul je het ook meer naar de voorkant moeten hebben liggen) om de urine op te vangen. Doe ik dat niet dan loopt alles naar voren en wordt het een vieze bende door de hele trailer. Ook de drollen drogen meer op en de benen blijven schoner.
Als je een hele dag op concours bent zullen paarden toch een keer plassen. Op een kale bodem vinden ze dat vaak niet echt prettig, en ze staan toch het grootste deel van de dag op dat ding.
Liever zaagsel dus... De drollen en eventuele natte plekken haal ik eruit (het vocht wordt goed en direct opgenomen), dan veeg ik de rest op een hoopje, bij de randen weg en als ik het weer nodig heb verspreid ik het weer over de hele breedte. Het is erg zuinig in gebruik.
Vlas lijkt me erg glad, dat is al glad in een stal als je net op hebt gestrooid.
Stro neemt niet zoveel op. Daar heb je een dikkere laag van nodig.
) Hij vind de trailer al zo geweldig, NOT dus ik zoek ook naar een oplossing, zoals ik het nu begrepen heb bevalt zaagsel en hooi het beste.. klinkt op zich ook wel logisch. Ik ga het proberen