Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jennifer87 schreef:het ging er dus meer om.. dat nu de DA niet registeerd dat buc bij een andere DA dit jaar is ingeent..

en kan ik dus niet aan tonen dat buc dit jaar is ingeent 

jennifer87 schreef:Ik ga vanaf nu voortaan weer naar A toe omdat B 1 malig was...

jennifer87 schreef:nou het probleem is dus dat in het paspoort eigenlijk moet ik hetpapieren noemand geen ruimte is voor zijn entingen...

Whiz schreef:Jah paspoort is verplicht tegenwoordig in combinatie met chippen. Anders mag je niet eens langs de weg met het paard.

Lynn_Nikita schreef:chippen is verplicht!! Snap niet waarom mensen dat niet zouden doen, of paard nu 3 of 30 is
Ok, kost geld maar staat wel geregitreerd. Inentingsboekje krijg je opnieuw als je weer laat enten. Als je da aangeeft dat in januari ( of wanneer was het) geent zal hij wel kijken of nu weer nodig is om weer te doen. Je krijgt gewoon nieuw boekje met nieuwe sticker en handtekening. Snap niet waarom je da niet aangeeft dat chippen verplicht is? Weet niet meer zekr maar voor de chip heb ik geloof ik 35,- betaald, die papieren en stickers werden opgestuurd naar stamboek en daar kwamen ook kosten bij. Als je geen stamboek heb word je ook ergens geregistreerd en krijg je paspoortje erbij.
Kan toch? daarom vraagt ze toch ook DNA?